Pages

Powered by Blogger.

Thursday, 1 March 2012

merajuk tak sudah

hmm.. Tak tau la kenapa semenjak dua menjak ni si kelamkelibut jadi kuat sangat merajuk ngan en.somi . Dah tu kadang-kadang merajuk pasal benda-benda remeh. Lepas kawin ni macam lagi selalu perangai majuk ni datang.huhuhu... Pastu rasa bersalah sendri dgn en.somi sebab dah tersedar si kelamkelibut majukkan benda remeh je.Terus baru majuk 5 minit dah gi cepat-cepat mintak maaf. Pasal ape yer?

Kadang-kadang terpikir gak.. lepas kawin ni jd makin ngada-ngada ke? Sampai asyik2 nak majuk je. huhuhu....Tersilap cikit or terkurang skit pape je mula dah rasa sensitif yg amat. Feeling-feeling touching gitu. Ntah pape je biler pikir balik.

Cian kat en.somi melayan kerenah si kelamkelibut. Alhamdulillah en.somi memang seorang yang sabar. Tu yang buat si kelamkelibut lg la rasa bersalah teramat. Ampunkan saya en.somi.. tak niat pun. huhu..

p/s: tetiba nak admit yang kaum wanita memang kaum yang susah nak difahami....tp kaum lelaki pun kadang2  pelik gakkan? hehehe...

en.somi = en. suami

With Love,
Si Kelamkelibut

2 yang sudi menulis:

~iRR@~ said...

ntah2 dh ada anak buah baru kot utk wa...hehehe

sikelamkelibut said...

tolong laa... xde ok! doa2 je la bg cepat k :)

Post a Comment